Για παραλαβή από το κατάστημά μας θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας προς αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας. Ευχαριστούμε.
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ: +30 231 231 5372
 

Πολιτική επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ:

Μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση.

  1. Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας προϊόντων με υπαιτιότητα του πελάτη (π.χ. λάθος μάρκα, μοντέλο, κωδικό κτλ.) και επιθυμεί την επιστροφή τους θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη. Όταν λάβουμε την επιστροφή σας, μετά από έλεγχο και εφόσον η συσκευασία και το προϊόν είναι άθικτο και σε άριστη κατάσταση, τότε γίνεται επιστροφή της πληρωμής σας (αξία προϊόντος) με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει. Μετέπειτα, καταχωρείτε νέα παραγγελία με το προϊόν που σας ενδιαφέρει.
  2. Σε περίπτωση λάθους με υπαιτιότητα της εταιρείας μας (αποστολή λάθους προϊόντος), τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.

Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει:

  • Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, (σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ.
  • Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
  • Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες.
  • Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας.
  • Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.

Σε περίπτωση που ανοίξετε την συσκευασία και διαπιστώσετε χτύπημα λόγω της μεταφοράς, παρακαλείσθε να μας αποστείλετε email με φωτογραφίες του εμπορεύματος και της συσκευασίας του στο email info@it4you.gr σε διάστημα μίας ημέρας από την παραλαβή.

Σε αντίθετη περίπτωση, δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος ή η επιστροφή των χρημάτων, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα επιβεβαίωσης από το κατάστημα μας αν υπαίτιος είναι η εταιρεία courier ή ο παραλήπτης.

Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο 2132315372.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ:

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση 
επιστροφής προϊόντων.

Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και επιθυμείτε την ακύρωση της συναλλαγής σας και εφόσον δεν σας έχουν αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών από την εντολή αγοράς, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, για να σας επιστρέψουμε άμεσα το ποσό χρέωσης που έχει γίνει στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.

Service

*Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί πως κάποιες κατασκευάστριες Εταιρείες κατά καιρούς , μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική. Σε συσκευασίες προϊόντων που είναι σφραγισμένα δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε εκ των προτέρων!

    Κάλυψη εγγύησης:
    Η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικό λάθος και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη. Π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο κτλ.

    Χρονική ισχύς εγγύησης:
    Κινητά τηλέφωνα: Δύο έτη απο την ημερομηνία αγοράς.
    Ακουστικά-handsfree: Ένα έτος απο την ημερομηνία αγοράς.
    Σκούπες ρομπότ: Ένα έτος απο την ημερομηνία αγοράς.
    Παιχνιδομηχανές: Ένα έτος απο την ημερομηνία αγοράς
    Φορτιστές: Έξι μήνες απο την ημερομηνία αγοράς
    Μπαταρίες: Έξι μήνες απο την ημερομηνία αγοράς.
    Αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας (βάσεις-θήκες): Έξι μήνες απο την ημερομηνία αγοράς.

    Διαδικασία επιστροφής προς Service:
    Θα πρέπει να μας αποσταλεί αντίγραφο της Απόδειξης – Τιμολογίου Αγοράς σας.

      Σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος ο έλεγχος πριν την αντικατάσταση ή επιδιόρθωση είναι υποχρεωτικός! Δεν γίνεται καμία αντικατάσταση πριν εξακριβωθεί η βλάβη από το εκάστοτε Service.

      Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
      α.Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
      β.Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
      γ. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
      δ. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

      Ανταλλακτικά: Τα ανταλλακτικά κινητής τηλεφωνίας απευθύνονται σε εξειδικευμένο προσωπικό! Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που η εγκατάσταση γίνει από ιδιώτη και όχι από επαγγελματία τεχνικό. Ειδικότερα για οθόνες Samsung, η εγκατάσταση θα πρέπει να γίνει σε εξουσιοδοτημένο Service Samsung.
      Η εγγύηση των ανταλλακτικών κινητής τηλεφωνίας προϋποθέτει δοκιμή ΠΡΙΝ την εγκατάσταση και αφαίρεση των προστατευτικών ασφαλείας. Ανταλλακτικό που έχει εγκατασταθεί ή λείπουν οι προστατευτικές ταινίες καθώς και η αρχική του συσκευασία δεν μπορεί να επιστραφεί. Eιδικότερα για ανταλλακτικά με διακριτικό "service pack" στον τίτλο θα πρέπει να αποσταλούν για έλεγχο στην εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία.

      Εάν η συσκευή σας βρεθεί εκτός εγγύησης, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον αγοραστή.



      • ΕΓΓΥΗΣΗ

        * Οι συσκευές Ulefone, Cubot και Blackview ενώ είναι EU SPEC δεν υπάρχει επίσημο Service στην Ελλάδα. Η χρήση της εγγύησης τους γίνεται μέσω της εταιρείας μας με τα επίσημα Service των εταιρειών σε Ευρωπαϊκές χώρες. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή βρεθεί εκτός εγγύησης υπάρχει ελάχιστη χρέωση 25€ για τον έλεγχο της συσκευής.

        Για την κάλυψη της εγγύησής σας η προσκόμιση του παραστατικού αγοράς (τιμολόγιο / απόδειξη) είναι υποχρεωτική καθώς επίσης και η συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα!

        Το κόστος αποστολής προς εμάς για χρήση της εγγύησης επιβαρύνει τον αγοραστή ενώ εάν η συσκευή σας βρεθεί εντός εγγύησης, τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία μας.

        Η εγγύηση όλων των συσκευών πλην των Ευρωπαϊκών (EU Spec) καλύπτεται από εμάς σε συνεργαζόμενο Service center. 

        Όλα τα προϊόντα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία.

               SAMSUNG 801117267864 και από κινητό 2106897691 www.samsung.gr

               SONY 80111810810 www.sony.gr

               LG ,NOKIA, HUAWEI, HTC 2105197500  www.arvato.com

               APPLE 2119991260 www.infoquest.gr, 0080044145417

        LENOVO 2111984507 www.lenovo.gr

        MOTOROLA  ΣΕ CELLCOM ΕΠΕ 2109902582  2109952742  www.cellcom.gr

        LG ΣΕ PROCORDIA 2107777076  www.procordia.gr 

        LG 80111200900 και από κινητό 2104800564

        MICROSOFT  2111206500 και 8015003000

        HTC 0080044127482

        HUAWEI 2111988000

        CATERPILAR : ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ 65, Τ.Κ : 164 51 , ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ / 210 990 2582 - 210 995 2742 / email : cat.support@cellcom.gr